Αντιγράφω την δήλωση του Χάρη Καστανίδη σχετικά με τα γεγονότα της Σίνδου:
Τα δραματικά γεγονότα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης αποδεικνύουν, δυστυχώς για πολλοστή φορά, την αποδιοργάνωση της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ουσιαστική εκπαίδευση δεν υπάρχει, αφού τα επιχειρησιακά στελέχη της ΕΛΑΣ και μάλιστα μόνον ένα μέρος αυτών εκπαιδεύονται μόλις πέντε μέρες κάθε δύο χρόνια! Το ηθικό των ανδρών και γυναικών της ΕΛΑΣ είναι χαμηλό, ενώ οι καθηλωμένες αποδοχές τους οδηγούν μεγάλο αριθμό στελεχών σε δεύτερες μη νόμιμες εργασίες, με συνέπεια την πτώση της αποτελεσματικότητάς τους. Η έλλειψη προσωπικού και η γραφειοκρατικοποίηση της Ελληνικής Αστυνομίας δεν εξασφαλίζουν την αναγκαία προστασία στους πολίτες.
Το 60% του προσωπικού της ΕΛΑΣ δουλεύει πρωινή βάρδια, το 20% εργάζεται σε απογευματινή βάρδια και μόλις το 10% παρέχει υπηρεσίες στην νυκτερινή βάρδια, ενώ το 10% έχει ρεπό. Για όλα αυτά οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι ευδιάκριτες και η ολιγωρία της ασυγχώρητη.
Αντί να θέτουν σε διαθεσιμότητα κατώτερους αστυνομικούς, θα όφειλαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους ανώτερα στελέχη της ΕΛΑΣ. Πάνω απ'όλα, όμως, η κυβέρνηση οφείλει να δώσει εξηγήσεις και να λογοδοτήσει πολιτικά για το κατάντημα της ΕΛΑΣ.
Σε ό,τι αφορά τον αδικοχαμένο οδηγό του ΟΑΣΘ, εκφράζουμε τα συλλυπητήρια μας στην οικογένειά του και την απόφασή μας να σταθούμε δίπλα της στη σκληρή δοκιμασία που περνά.
Το σχόλιό μας:
Τα δραματικά γεγονότα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης αποδεικνύουν, δυστυχώς για πολλοστή φορά, την αποδιοργάνωση της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ουσιαστική εκπαίδευση δεν υπάρχει, αφού τα επιχειρησιακά στελέχη της ΕΛΑΣ και μάλιστα μόνον ένα μέρος αυτών εκπαιδεύονται μόλις πέντε μέρες κάθε δύο χρόνια! Το ηθικό των ανδρών και γυναικών της ΕΛΑΣ είναι χαμηλό, ενώ οι καθηλωμένες αποδοχές τους οδηγούν μεγάλο αριθμό στελεχών σε δεύτερες μη νόμιμες εργασίες, με συνέπεια την πτώση της αποτελεσματικότητάς τους. Η έλλειψη προσωπικού και η γραφειοκρατικοποίηση της Ελληνικής Αστυνομίας δεν εξασφαλίζουν την αναγκαία προστασία στους πολίτες.
Το 60% του προσωπικού της ΕΛΑΣ δουλεύει πρωινή βάρδια, το 20% εργάζεται σε απογευματινή βάρδια και μόλις το 10% παρέχει υπηρεσίες στην νυκτερινή βάρδια, ενώ το 10% έχει ρεπό. Για όλα αυτά οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι ευδιάκριτες και η ολιγωρία της ασυγχώρητη.
Αντί να θέτουν σε διαθεσιμότητα κατώτερους αστυνομικούς, θα όφειλαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους ανώτερα στελέχη της ΕΛΑΣ. Πάνω απ'όλα, όμως, η κυβέρνηση οφείλει να δώσει εξηγήσεις και να λογοδοτήσει πολιτικά για το κατάντημα της ΕΛΑΣ.
Σε ό,τι αφορά τον αδικοχαμένο οδηγό του ΟΑΣΘ, εκφράζουμε τα συλλυπητήρια μας στην οικογένειά του και την απόφασή μας να σταθούμε δίπλα της στη σκληρή δοκιμασία που περνά.
Το σχόλιό μας:
Για μία ακόμη φορά, γινόμαστε θεατές σε αυτό το θέατρο του παραλόγου, στο οποίο επιμένουν να πρωταγωνιστούν τόσο η ΕΛ.ΑΣ. όσο και η πολιτική ηγεσία αυτού του τόπου.
Χάνουμε συνανθρώπους μας λόγω αδιαφορίας, ανεπάρκειας, ανικανότητας... κυρίως ηλιθιότητας όλων εκείνων που η καρεκλολαγνεία τους, δεν τους επιτρέπει να εργάζονται στην υπηρεσία του πολίτη, αλλά για την ικανοποίηση της ... “ματαιοδοξίας” τους.
Όσο η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, η συγκεκριμένη ηγεσία, θα παραμένει στην θέση της, εμείς οι πολίτες θα παραμένουμε ανασφαλείς.
Εύγε!
Χάνουμε συνανθρώπους μας λόγω αδιαφορίας, ανεπάρκειας, ανικανότητας... κυρίως ηλιθιότητας όλων εκείνων που η καρεκλολαγνεία τους, δεν τους επιτρέπει να εργάζονται στην υπηρεσία του πολίτη, αλλά για την ικανοποίηση της ... “ματαιοδοξίας” τους.
Όσο η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, η συγκεκριμένη ηγεσία, θα παραμένει στην θέση της, εμείς οι πολίτες θα παραμένουμε ανασφαλείς.
Εύγε!
Διαβάστε επίσης: