Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

GeoEurope.org

Όσοι επισκέπτεστε και διαβάζετε το ιστολόγιό μου τακτικά, θα παρατηρήσατε ότι τους τελευταίους μήνες και σχεδόν σε εβδομαδιαία βάση, πλην των δικών μου κειμένων, αναδημοσιεύω - σχεδόν αποκλειστικά - άρθρα και αναλύσεις από το έγκριτο διαδικτυακό χώρο GeoEurope.org.

Όσοι με γνωρίζετε, θα έχετε ήδη διαπιστώσει ότι ο εν λόγω ιστότοπος φιλοξενεί περιοδικά την αρθρογραφία μου κι έτσι, μπορώ να αναφερθώ σε μία αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας και συνεργασίας, με αντικειμενικό σκοπό την δημοσίευση έγκυρων κι εμπεριστατωμένων απόψεων και μελετών σε θέματα που λίγο ή πολύ μας απασχολούν όλους.

Θεωρώ την συνεργασία μου με το GeoEurope.org ως μία σημαντική επιτυχία και για εμένα τον ίδιο και για το ιστολόγιό μου καθώς, όλος αυτός ο όγκος παραπληροφόρησης που μας κατακλύζει καθημερινά κι από παντού - από τη μία, και το κενό στην διακίνηση αξιόπιστων πληροφοριών, ιδεών κι αντιλήψεων που διαμορφώνουν τις γεωπολιτικές συζητήσεις στην Ευρώπη και τον ευρύτερο γεωγραφικό μας χώρο από την άλλη, κάνει δύσκολη όχι μόνον την ενημέρωσή μας αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη της κριτικής μας σκέψης. Επιπλέον, καθιστά προβληματική την απόκτηση πραγματικής γνώσης σε ζητήματα ειδικού ενδιαφέροντος, όπως είναι η κουλτούρα και η εξωτερική πολιτική. Οι διεθνείς σχέσεις και η διακυβέρνηση. Η ιστορία και η καθημερινότητα.

To GeoEurope.org δημιουργήθηκε από επιστήμονες και ειδικούς που έχουν ασχοληθεί με τη γεωπολιτική της Ευρώπης όμως, δεν λειτουργεί με στεγανά και δογματισμούς. Κάθε άποψη είναι ευπρόσδεκτη αφού δύναται κι επιθυμεί να στηρίζει τον διάλογο κι επιτρέπει σε αναγνώστες και αρθρογράφους να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να γνωρίζουν.

Ανατρέξτε στις σελίδες του GeoEurope.org. Θα σας φανεί και χρήσιμο κι ωφέλιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: